vineri, 19 aprilie 2013

Oaspete de onoare Basescu

Oaspete de onoare Basescu intra intr-un bar si se aseaza la o masa. Vazandu-l, barmanul se duse repede la masa si, cu un zambet larg, il abordeaza:
- Buna ziua, domnule Presedinte, cu ce sa va servim? Un vin alb, un vin rosu o tuiculita, un cinzano, un whiskey, o tequila?
La care Basescu, asteptand finalul intrebarii replica:
- Si o bere!



Ginecologul o intreaba pe sotia unui politician:
- Doamna, de cand spuneti ca sunteti casatorita?
- De 10 ani, domnule doctor.
- Si cum de sunteti inca virgina?
- Apai, domnule doctor, stiti cum sunt politicienii... promisiuni... promisiuni!



A doua zi de Pasti, Ceausescu vine la birou. Nici nu intra bine pe usa, ca primul subordonat il intampina respectuos:
-Hristos a Inviat, tovarase comandant suprem!
Ceausescu zambeste, da din cap si trece mai departe.
Nu trec doua minute si apare alt subordonat.
-Hristos a Inviat, tovarase comandant suprem!
-Stiu, stiu, am fost deja informat!



-Domnule Bush aveti dovezi ca Irakul are arme de distrugere in masa?
-Sigur, am pastrat chitantele.



-Sa ridicam economia tarii de doua ori! a spus Presedintele.
-Nicio problema -a spus Premierul, daca inmultim zero cu doi.



Presedintele tarii a hotarat sa raspunda la intrebarile populatiei. Dar deoarece a primit peste un milion de intrbari, a anuntat ca este nevoit sa-si ia al doilea ( poate si al treilea) mandat, pentru a putea raspunde la intrebari.



Un tip se plimba pe strazile Bucurestiului, cand la un momenta dat, un hot ii pune cutitul la gat si-i spune:
-Da-mi toti banii tai.
La care tipul ii spune:
-Bai tu stii cine sunt eu??? Sunt cel mai important politician din parlamentul Romaniei!!!
Atunci hotul raspunde:
-DAA? Atunci da-mi toti banii mei!!!



Un politician vorbea la o intrunire electorala:
-Adversarul meu v-a furat pe rupte timp de 4 ani... Dti-mi si mie o sansa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu