vineri, 19 aprilie 2013

Mi s-a furat pasaportul

- Mi s-a furat pasaportul.
- La politie ai fost?
- Am fost. Nu sunt ei.



Un medic iese transpirat din sala de operaţii şi se întâlneşte cu alt medic. Celălalt îl întreabă:
- Ce s-a întâmplat?
- Am avut o operaţie grea. Pacientul, un poliţist, nu prezenta activitate cerebrală, a trebuit să-i tai calota craniana dar înăuntru nimic, decât o aţă.
- Ce sa întâmplat?
- Doar un fir de aţă! Timp de 4 ore m-am tot gândit dacă să-l tai sau nu.
- Şi?!
- Până la urma l-am tăiat!
- Şi?
- I-au căzut urechile.



Politistul opreste un preot...
- Parinte, ai baut ceva?!?
- Doar apa!
- Dar eu simt miros de vin...
- Iisuse, ai facut-o din nou!!!



- Nu po's'nteleg d'e ce am fost adus la pol .. politie! Exclama un betiv, plin de indignare!
- Pentru bautura!!! Ii raspunde ofiterul de serviciu...
- Pai, de ce nu zici asa? Adu-mi un coniac!!!



Un politist se duce la magazin si intreaba vanzatorul:
- Domnule aveti televizoare color?
- Da avem!
- Atunci dati-mi si mie unul verde!



Şeful poliţiei îl cheamă pe agentul care avea sarcina să urmărească un infractor cunoscut, bănuit de crimă şi pe care l-a pierdut.
- Cum ţi-a scăpat?
- A intrat la cinema.
- Şi de ce nu ai intrat după el?
- Eu văzusem filmul acela de mai multe ori.



In sala de concert da buzna o echipa de politisti, cu armele pregatite. Toti sunt speriati.
Tipul de la pian spune cu voce tremuranda:
- Care e problema?
Politistii:
- Am fost informati ca aici cineva isi bate joc de un oarecare Mozart.



Doi politisti intra intr-o librarie.
Dupa un moment de ezitare, vanzatoarea ii intreaba:
- Ce-i baieti, ploua afara?



Un sofer ajunge cu masina pe malul unui rau si-l intreaba pe un politist care pescuia, daca-i adinca apa fiindca vrea sa-si spele masina. Acesta-i raspunde ca nu este. Soferul intra cu masina-n rau, se scufunda, abandoneaza automobilul, iese cu chiu cu vai din apa si-ncepe sa tipe la politai: 
- Ai zis ca apa-i mica si uite ca era sa ma inec!!! 
- Pe onoarea mea, acum 10 minute, era mica, au trecut niste rate si le ajungea abia pina la piept!



- Un preot si un politist erau impreuna pe strada.
La un moment dat vad doi indivizi care se bateau cu cutitele. 
Politistul da sa mearga sa ii desparta, dar preotul il opreste zicand: 
- Stai, mai! Lasa-i sa termine si apoi unul este al tau si unul al meu.



Un sofer este oprit noaptea pe Calea Ferentari de catre un politist.
-Actele la control, va rog!
Soferul ii da actele, iar politistul se uita indelung la ele.
Dupa un timp ii spuse soferului:
-Trebuie sa veniti cu mine la sectie!
-Dar, de ce domnule, ce am facut?
-Nimic, dar mi-e  frica sa merg singur acolo, acum la ora asta.



Petrecere mare intr-un bloc. Bataie in usa.
-Deschideti, Politia!
-Noi am chemat prostituate, nu pe voi!
-Pe noi ne-au chemat vecinii vostri!
-Atunci mergeti la ei!



Un politist intra intr-o biblioteca, Bibliotecara il intampina:
-Asa de tare ploua afara?



Test de engleza la Academia de Politie:
-Va rog sa-mi spuneti, intreaba examinatorul pe un politist care parea mai rasarit, patru cuvinte in engleza!
-Da, spune acesta. Metro Goldwin Mayer!
-Si al patrulea?
-Roaarrrr!



In tramvai, controlorul de bilete ajunge la o femeie in varsta, care nu auzea deloc.
-Biletul la control, va rog!
-Poftim? spuse femeia cu mana palnie la ureche.
Dandu-si seama ca nu aude, controlorul ii arata insigna si legitimatia.
-A, nu, spuse femeia, nu cumpar asemenea prostii.



Minuni exista: vampirul Petrescu, pur si simplu, inchizand ochii, a castigat 25 de mii de euro!



Ziua de nastere a sefului din vama. Subalternii se sfatuiau ce cadou sa-i cumpere.
-Pai sa-i luam un televizor d-ala smecher, plat, piccer in piccer.
-Ar merge, daca n-ar avea deja unul, si, in plus, e prea putin, ce doar e sefu'!
-Pai sa-i luam un set complet audio-video Sony cu televizor, DVD, combina audio, CD...
-Mda... Da' chestia e ca are deja una, si-n plus e prea putin!
-Pai, atunci, sa-i luam o masina, un Mertan, acolo...
-Are deja trei, si, iarasi, e prea putin!
-Pai, sa-i luam un apartament in buricu' Bucurestiului?
-Are deja patru, si e cam putin, e sefu', vorba aia!
Vine unu' cu ideea:
-Am gasit! Hai sa-l lasam sa lucreze singur in tura!
La care toti sar, care mai de care:
-Nu, bai, nu se poate, E PREA MULT!



 O masina se loveste brutal de o caruta. In urma accidentului, calul si carutasul sunt raniti destul de grav. Politistul vine la fata locului si, vazand calul chinuindu-se, intr-un acces de mila, il impusca. Apoi se indreapta catre carutas cu pistolul in mana si il intreaba:
-Si dvs, sunteti ranit?
-Nu, nu! Doamne fereste, asa de bine nu m-am simtit niciodata!...



-De ce ti-ai vopsit, domnule, masina rosie pe o parte si verde pe cealalta?
-Imi place sa vad cum se contrazic martorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu