vineri, 19 aprilie 2013

Întrebare la Radio Erevan

Întrebare la Radio Erevan:
- Dacă o să continuu să fac sex de 10 ori pe noapte pot avea probleme mai târziu?
- Sperăm că, da. Aşa ar fi drept!



Doi prieteni:
- Ce ai face dacă ai ști că pe 21 decembrie chiar ar fi sfârșitul lumii?!?
- Aș f**e tot ce mișcă! Tu?
- M-aș strădui să nu mă mișc!



Doi cowboy stau de vorba:
- Eu am cele mai rapide maini din tot vestul salbatic!
Al doilea:
- Eu am prietena!!!




Într-un bar, intră un tip foarte mulţumit:
- De băut la toată lumea. Fac cinste! Mi s-a născut un fiu!
- Ce greutate?
- 4 kg!
- Lungime?
- 53 cm!
- Cum se simte soţia?
- Ea încă nu ştie!




Regina Elisabeta a II-a, George W. Bush si Traian Basescu mor si ajung in iad. Dupa un timp, Elisabeta zice:
- Mi-e dor de Anglia ! Vreau sa sun in Anglia sa vad ce face lumea acolo!
Suna regina , vorbeste cam 5 minute si apoi il intreaba 
pe Diavol:
- Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
- 5 milioane $!
Semneaza regina cecul de 5 milioane $ si se duce la cazanul ei... Dupa cateva momente, Bush, striga:
- E randul meu ! Vreau sa sun si eu sa vad ce se intampla in Statele Unite, ce fac americanii! Suna Bush, vorbeste cam 10 minute, dupa care il intreaba pe Diavol :
- Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
- 10 milioane $!
Bush, cu o privire taioasa, semneaza un cec de 10 milioane de $ si se duce la locul lui... Vazand acestea, Basescu solicita si el, pe un ton vehement:
- Vreau sa sun in Romania , sa vad ce fac romanii, daca au scapat de coruptie. Vreau sa vorbesc cu ministrii, cu deputatii, vreau sa vorbesc cu toti! Suna Basescu in Romania, sta la telefon vreo 2 ore, vorbeste cu toate neamurile, cu toti prietenii, cu toti deputatii si ministrii... Dupa ce termina de vorbit, se pregateste sa-i plateasca Diavolului :
- Scuze, am stat cam mult... Cat iti datorez?
- Un dolar!
- Poftim?!? Doar un amarat de dolar?!?
Pai, da... Ca daca suni dintr-un iad in alt iad, e convorbire in retea...



Doua prietene la telefon:
- Inchipuie-ti, zice una, azi vin acasa si il gasesc pe sotul meu in sufragerie masturbandu-se...
- Ce chestie! Si ce-ai facut?
- Bineinteles am luat-o in gurasi am dus treaba la capat!
- De ce?
- Mai bine ma spal pe dinti decat sa spal toata sufrageria!




Stiti ce ma ajuta sa zambesc in fiecare zi?
Muschii faciali!!!



Topeam o sticla de vodca in parc si am vazut un tip legat de un copac.
"- Du-te si cere ajutor!" a strigat la mine
"- Du-te dracu'" i-am zis "n-am nevoie de ajutor, pot sa ma las cand vreau!"



Cafea de criza..... Se ia o boaba de cafea, se leaga cu o ata, si se scufunda de 2-3 ori în ceasca cu apa fierbinte. La fiecare 3 cafele se schimba ata...



La un bal, se duce unu' la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.



La Radio Erevan, cineva întreabă:
- Ce poate face o femeie cu soţul ei care se uită tot timpul după fuste?
Radio Erevan răspunde:
- Va sugerăm să-l trimiteţi într-o vacanţă in... Scoţia.


Un studiu psiho-sociologic facut de oamenii de stiinta americani arata ca
barbatii, in general, ies la bere din 2 motive:
1. N-au nevasta;
2. Au nevasta.



In multime, la intrarea intr-o manastire, se aude un strigat:
- Fratilor, eu merg! Eu merg din nou pe picioarele mele!
- Spune, cum s-a produs minunea?
- Mi-au furat masina!!!




Ce este acela un impresar?
Radio Erevan: Este acea persoană fizică, de factură artistică, care transformă curvele în lebede...


Hitler se duce la astrolog si il intreaba in ce zi va muri.
Astrologul se uita in horoscop, consulta harta astrala si ii spune:
- Vei muri intr-o zi de sarbatoare evreiasca!
- Cum asa?
- Pai in orice zi ai muri, va fi o sarbatoare evreiasca!



O tanara suna la Radio Erevan:
-De ce femeile nu clipesc in timpul preludiului?
Radio Erevan raspunde:
- Pentru ca nu au timp.


Cafea de criza..... Se ia o boaba de cafea, se leaga cu o ata, si se scufunda de 2-3 ori în ceasca cu apa fierbinte. La fiecare 3 cafele se schimba ata...


La un bal, se duce unu' la o tipa:
- Papusa, dansezi?
- Da, sigur.
- Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.




1981: 1. Printul Charles se casatoreste.
2. Liverpool castiga Cupa Europeana.
3. Papa moare.
2005: 1. Printul Charles se casatoreste.
2. Liverpool castiga Cupa Europeana.
3. Papa moare..
CONCLUZIE:
Daca Printul Charles se mai casatoreste o data si Liverpool ajunge iar intr-o finala europeana ar fi bine sa-l anunte cineva pe Papa.




COINCIDENTE SINISTRE:
Anul 1981: 1. Printul Charles se casatoreste.
2. Liverpool castiga Cupa Europeana.
3. Papa moare.

Anul 2005: 1. Printul Charles se casatoreste.
2. Liverpool castiga Cupa Europeana.
3. Papa moare.
CONCLUZIE: Daca Printul Charles se mai casatoreste o data si Liverpool ajunge iar in finala ar fi bine sa-l anunte cineva pe Papa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu