luni, 11 martie 2013

Nu e cazul

-Nu e cazul sa deschideti gura atat de tare, ii spune medicul stomatolog pacientului.
-Am inteles ca vreti sa intrati cu clestele...
-Da, insa doar clesele intra, eu raman afara...


-Nu-mi prea place dantura dumitale, spune dentistul.
-Nici mie, dar alta n-am!


Conversatie intre dinti:
-Tu esti incisiv?
-Da, si imi pare bine ca nu sunt molar!


-Daca nu incetati cu clantanitul din dinti, spune dentistul, nu voi putea lucra.
-Ce sa incetez, ca am facut antrenament toata noaptea, gandindu-ma la ce ma asteapta.


-Stii care sunt cele doua cai pentru a ne pastra dintii?
-Care?
-Sa ni-i spalam dupa fiecare masa si sa ne tinem gura inchisa!


-Care e definitia dentistului?
-Dentistul e un om care ne oune aur in gura si pe urma ni-l scoate din buzunar!


La stomatolog.
-Proteza mea e prea mare, d-le doctor.
-Am controlat-o si de 10 ori.
-Da, tot mare e!
-In regula, pune-o in gura si o sa ma uit!
-Nu, in gura e bine, dar in pahar nu incape!


-Dentistul nostru nu are un aparat care sa faca radiografii dentare.
-Si atunci, cum se descurca?
-In zilele insorite ii pune pe pacienti sa stea in dreptul ferestrei!



-Am gresit ca nu m-am dus la dentist cand a trebuit...
-Dar pana la urma tot te-ai dus...
-Da, si cand a vazut ca de adanc imi e caria, m-a trimis la speolog!



-Ce frumoasa dantura aveti!
-Nu e de mirare, ca o ingrijesc cum trebuie.
-Si cum procedati?
-Foarte simplu, seara o spal bine si apoi o pastrez pana dimineata intr-un pahar cu apa curata!



-Maseaua dumitale nu-mi place deloc, zice stomatologul.
-D-le doctor, credeti-ma, n-am venit la dvs ca s-o cereti in casatorie!



-Care este definitia dentistului?
-Este un prestidigitator care iti scoate, in acelasi timp, maseaua din gura cu clestele, dar si banii din buzunar.



-Nu va suparati, d-le doctor, dar dintii pe care mi i-ati pus, tare ma dor...
-Bucurati-va, aceasta e cea mai buna dovada ca sunt la fel cu cei adevarati!



-Mi-ati spus ca durerea la masea apare din 5 in 5 minute. Si cat va tine?
-Cate o jumatate de ora, domnule doctor.



-Domnule doctor, de ce mi-ati scos doi dinti?
-Pai, nu mi-ai adus doua gaini?



-Cum a fost la receptie? intreaba curioasa sotia medicului stomatolg.
-Cum sa fie? O multime de mutre vechi cu dinti noi!



Dentistul cauta sa-i insufle curaj pacientei sale:
-Aveti nevoie de calm si curaj. Nu va fie frica, strangeti bine din dinti si deschideti gura!



-De ce urli asa, omule? Nici n-am apucat sa ating maseaua dumitale.
-Asa e, dar m-ati calcat pe batatura, domnule doctor!



-D-le doctor, cat ma costa extractia unui dinte?
-15 lire.
-Va dau doua, ca sa mi-l zgaltaiti cat sa-i slabeasca radacina, ca dupa aia il scot si singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu