luni, 11 martie 2013

Un om cu ochii cat cepele intra intr-o farmacie

Un om cu ochii cat cepele intra intr-o farmacie si, abia vorbind, cere ceva impotriva stranutului. Farmacista il serveste, dar apoi isi da seama ca i-a dat pastile impotriva constipatiei. Alearga dupa el, dar nu il mai gaseste in multime. Dupa trei zile, omul intra din nou in farmacie, iar farmacista il intraba:
-Cu va mai simtiti, domnule, mai stranutati?
La care bietul om raspunde:
-Da' ce mai am curaj?



-Va spun, domnule doctor, e adevarat. Lucrez la o fabrica de nitroglicerina si am tras din greseala o dusca buna dint-o sticla de lichid din acela. Nu indraznesc sa tusesc de teama sa nu sar in aer.
-Dragul meu, e o simpla inchipuire. Ca sa-ti dovedesc, ia tuseste! Hai, tuseste!
-Nu indraznesc domnule doctor, pur si simplu nu indraznesc!
-Ai incredere in mine, omule. Hai, nu fi naiv, tuseste! Pacientul a tusit.
-N-ai usit cum trebuie, ii spune psihiatrul. Sa mai incercam o data. Eu am sa tin harpa, iar dumneata aseaza-te comod pe norisorul acela.



Intr-o noapte, la spital, o tanara asistenta il scoala pe pacientul care dormea un somn adanc si ii spune:
-Treziti-va ca am uitat sa va dau somniferul.



Un solist charismatic, in mare voga, s-a  trezit intr-o dimineata ca si-a pierdut vocea si nu mai poate vorbi decat in soapta. Alarmat, se duce imediat la primul doctor. Suna la usa, iar tanara asistenta care ii deschise, mai-mai sa lesine cand il recunoscu.
-Domnul doctor este acasa? intreaba celebrul star cu vocea stinsa, asmatica.
-Nu, ii raspunse sora tot in soapta, facand cu ochiul, poftiti inauntru!



-Suferiti cumva de vise erotice? intreaba doctorul un pacient.
-Nu sufar, domnule doctor. Chiar imi fac placere!



Sora cea frumusica: De cate ori iau pulsul pacientului, numarul batailor creste. Ce sa fac?
Doctorul: Leaga-l la ochi.



Un pacient se adreseaza medicului:
-Domnule doctor, visez ca sunt inconjurat de femei frumoase care imi dau sa mananc, sa beau, se ocupa de mine...
Medicul intreaba:
-De cand? La care pacientul raspunde:
-De maine, daca se poate!



-Domnele doctor, cum a murit Ion?
-Nu stim inca. Tot ce stim este ca la autopsie s-a zbatut mult.



Un schelet se duce la medic. Medicul:
-Acu' se vine?!...



La un dineu al Asociatiei Medicilor, presedintele, un personaj ultra-pompos, rosti toastul:
-Sa fie clar pentru tota lumea, spune el rintre altele, ca profesiunea noastra nu se bucura de recunoasterea si recunostinta ce i se cuvin din partea opiniei publice.
Adevarul este ca avem multi critici in lumea asta.
-Ca sa nu mai vorbim de cei din lumea cealalta, murmura un confrate, sardonic.


Doctorul voia sa afle antecedentele familiale ale pacientului.
-Tatal dvs a murit de moarte naturala?
-A, nu! A fost tratat de un medic.



O ambulanta goneste pe strazi si la o intersectie rastoarna si accidenteaza un pieton. Soferul coboara imediat, ridica victima, o instaleaza pe targa si continua drumul spre spital. La un moment dat, se intoarce zambind spre accidentat si spune:
-Ce noroc formidabil ati avut trecand pe aici!



-Domnule doctor, am venit sa ma ajutati si pe mine. Am incercat tot felul de medicamente, dar tot n-am ramas gravida!
-Stati s-o luam metodic! Poate e o chestiune de ereditate. Mama dvs a avut copii?



-Domnule doctor nu stiu ce sa fac. De fiecare data cand beau cafea ma doare ochiul stang.
-Atunci coateti lingurita din ceasca!



Bula la neurolog.
-D-le doctor, va rog sa-mi scoate-ti maseaua, ca nu mai pot.
-Domnul meu, ai gresit cabinetul, eu sunt neurolog, ma ocup de mintea oamenilor, nu de maselele lor. De ce nu ai mers la stomatolog?
-Pentru ca pe mine ma doare maseaua de minte!



-Doctore, e ceva grav la stomac?
-Nu trebuie sa va faceti probleme! Autopsia ne va lamuri! Cu siguranta!



-Stiai colega ca doctorul Vasilescu si-a dat demisia?
-De ce? Era un doctor si un coleg bun!
-Era. A tratat un om de icter 5 ani pana a realizat ca e chinez.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu