luni, 11 martie 2013

Doi psihologi coborau scarile

Doi psihologi coborau scarile, cand unul dintre ei se impiedica si isi scranteste rau piciorul. Celalalt, vazandu-l  cat sufera, il intreaba:
-Vrei sa vorbim despre asta?



-Doctore, sunt foarte  ingrijorat. Nimeni nu vrea sa sa stea de vorba cu mine!
Doctorul striga:
-Urmatorul!



De ce se duce un psiholog la spectacole de striptease?
Ca sa observe reactia publiclui.



La psihiatru:
-Deci, de cand te crezi gaina?
-De cand eram puisor, d-le doctor.



Dupa trei luni de munca constanta si sute de ore de sedinte de psihanaliza, o psihiatra, in sfarsit a reusit sa treaca la interpretarea starii mentale a clientului ei. Tusind putin pentru a-si drege glasul, se uita pe insemnari si spuse:
-Observand atent analizele facute, pot spune, ca opinia profesionala, ca sunteti complet nebun.
Clientul, socat, spuse:
-Ei bine, va rog sa imi faceti alta opinie profesionala, pentru ca aceasta nu-mi convine.
-Bine, spuse femeia.
-Si pe deasupra mai esti si uracioasa.



Pacientul isi recapata incet cunostinta:
-Spuneti-mi, domnule doctor, operatia a reusit? se adresa el fetei aplecate asupra lui.
-Imi pare rau, fiule, i se raspunde cu blandete, dar eu nu sunt doctor,sunt Sfantul Petru.



Domnule doctor , boala de care sufar, e o boala rara?
-Da de unde. Cimitirele sunt pline.



O femeie merge la un hipnoterapeut:
-Domnule doctord, stiti, am o problema, de fiecare data cand ies in oras cu vreun barbat, NU pot sa il refuz si totul se termina cu o partida de sex, si de fiecare data a doua zi ma simt prost de parca as fi o prostituata.
-Bine, nicio problema, o sa facem o terapie de hipnoza, o sa va duc in starea de transa si dupa ce va veti trezi o sa va puteti spune NU.
-Dvs nu m-ati inteles, eu nu vreau sa spun NU, ca vreau sa nu ma mai simt prostituata!



Care este diferenta dintre un psihopat si un nevrotic?
Nevroticul: Doi si cu unu fac trei.
Psihopatul: Doi si cu doi fac patru. Dar asa ma enerveaza!



Un inspector soseste la un spital de nebuni. Se duce cu directorul la primul etaj, unde intra intr-o camera si gasesc un nebun care dadea dintr-o mana. Inspectorul zice:
-Ce are acest pacient?
-Boala lui Calache, zice directorul.
La al doilea etaj gasesc unul care dadea dintr-un picior si suferea de aceeasi boala.
La al treilea etaj vad unul care dadea din cap si-l invartea aiurea. Acela avea tot boala lui Calache.
La al patrulea etaj vad unul care dadea si din maini, si din picioare si din cap, la care inspectorul:
-Acestea tot boala lui Calache are?
Directorul:
-Nu, acesta este Calache.



Un jurnalist intreaba directorul unei case de nebuni care este testul ce se efectueaza pentru a externa un bolnav.
-Umplem cada cu apa, punem alaturi o lingura si o cana. Si ii propunem bolnavului sa goleasca cada de apa. Jurnalistul spune zambind:
-Orice om normal ar lua cana...
-Nu, spune directorul, un om normal ar scoate dopul de la cada. Doriti pat langa geam sau langa usa?



-Domnule doctor, de cate ori imi scot sutienul, mi se ridica sanii si mi se intaresc sfarcurile.
-Ia sa vedem!
Femeia scoate bluza, apoi sutienul si...sanii, zvac in sus!
-Fantastic, se minuna doctorul.
-E grav,domnule doctor?
-Grav nu e, e molipsitor...



-De ce ai fugit din sala de operatie inainte de a si operat?
-Pentru ca infirmiera spunea tot timpul:
-Curaj, nu va fie teama, e o operatie usoara!
-Pai si? ... asta nu te-a linistit?
-Nu. Pentru ca vorbea cu chirurgul.



Pacientul: Extrageti masele fara durere?
-Dentistul: Nu intotdeauna-daunezi aproape ca mi-am luxat incheietura mainii.



-Ar putea sa doara un pic, spuse medicul apropiindu-se cu seringa in mana.
Deodata pacientul scoase un urlet ingrozitor.
-Ce e, omulu? Nici nu te-am atins inca.
-Cu seringa, nu... Dar m-ati calacat rau pe batatura.



Un radiolog, in intuneric, cheama urmatorul pacient, iar in cabinet intra o domnisoara...
-Poftiti, domnisoara, si va dezbracati.
Se aude pe intuneric fas, fas, fas iar la un moment dat domnisoara sfioasa intreaba:
-Domnule doctor... dar unde sa-mi pun hainele?
-Aici, langa ale mele, domnisoara...



-Ei, ati ascultata sfatul meu, sa dormiti cat mai mult cu fereastra deschisa?
-Da, domnule doctor, asa am facut.
-Si nu v-a disparut bronsita?
-Bronsita, nu. In schimb, mi-au disparut televizorul, doua tablouri si telefonul mobil.



Ardeleanul merge la doctor si ii spune ca zilnic se scapa pe el si are nevoie de medicamente. Doctorul, distrat, ii prescrie niste tranchilizante.
Se intoarce ardelenul peste o saptamana. Doctorul:
-Ce s-a intamplat, tataie? E mai bine acu'?
-Vai, domnu' doctor, tot mai fac pe mine, dar acu' nu mai mai deranjeaza.



Ardelenul se duce la doctor deoarece tusea foarte tare. Doctorul il consulta si il intreaba cu o voce grava:
-Fumati?
Dupa cateva momente de ezitare, ardeleanul raspunde:
-Mai bine as bea ceva.




Nea Vasile isi duce soacra la doctor si il roaga totodata:
-Va rog, tratati-o ca pe propia dvs soacra.



O babuta se duce la ginecolog:
-Domnule doctor, dati-mi si mie ceva ca sa nu ma mai doara cand eu cu mosul meu... intelegeti dvs.
-Matusa da matale cati ani ai?
-O suta maica.
-Si la varsta asta iti mai arde de facut amor?
-Eh, domnu' doctor, parca ce mai e suta in ziua de azi...?!



Un tip batran si foarte bogat era grav bolnav. Vin unele dintre rude sa-l viziteze si intalnesc medicul.
-Doctore, mai e vreo speranta?
-Niciuna! Pacientul se va vindeca.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu