miercuri, 16 octombrie 2013

Tata aleargă pe stradă

- Mamă, mamă, tata aleargă pe stradă!
- Taci din gură şi calcă pe acceleraţie...




- Mamă, mamă, de ce îmi spun copii la şcoală că sînt epileptică?
- Taci din gură şi scoate-ţi picioarele din buzunare...




- Mamă, mamă, unde-i Africa?
- Taci şi intră în pachetul cu ajutoare...




- Mamă, la uşă e un nenea care strînge donaţii pentru azilul de bătrîni.
- Bine, dă-i-l pe bunicul.




- Alinuţa, fii cuminte şi întoarce-te în casă!
- Nu.
- Alinuţa, hai, te roagă mama... urcă cele 2 etaje şi vino în casă!
- Nu, mamă, că iar o să mă arunci pe geam...




 - Mamă, mamă, poţi să îmi dai o prăjitură?
- Ia-o de pe raftul de sus, din dulap!
- Mamă, dar n-am mîini!
- Eh, dacă n-ai mîini, nu primeşti prăjituri!



- Mamă, mamă, m-am săturat să învăţ să înot!
- Taci, că dacă nu trag apa din nou!




- Mamă, mamă, nu vreau să văd cascada Niagara!
- Taci şi intră în butoi!




Alinuţa se decide să facă dragoste cu prietenul ei. Se duc în camera ei şi el ia iniţiativa:
– Vai ce e asta?
– Guriţă!
– Pot să pup?
– Sigur!
– Merge mai jos…
– Vai dar ăştia ce sunt?
– Sâni!
– Pot să îi pup?
– Sigur!
– Merge mai jos.
– Vai dar ăsta ce e?
– Buric.
– Pot să îl pup?
– Sigur!
– Merge şi mai jos.
– Vai dar asta ce e?
– O păsărică.
– Vai! Dar e moartă de pute aşa?!





- Alo, Alinuţa e acasă?
- Da... e acasă azi şi mîine, că poimîine o îngropăm...




  - Mamă, mamă, nu vreau să golesc gunoiul!
- Taci şi înghite...




 - Mamă, mamă, bunicuţul e pe terminate!
- Atunci mai pune pe el nişte benzină...




 - Mamă, mamă, învăţătoarea spune că am capul prea mare!
- Taci din gură şi adu-ţi pălărioara din garaj ca tata să poată gara maşina...



- Mamă, mamă, copiii spun că sînt un monstru!
- Nu, copilul meu, nu e adevărat. Închide cei trei ochişori şi dormi...



- Mamă, mamă, copiii îmi zic că sînt un dragon cu trei capete...
- Ei, lasă, linişteşte-te, trei capete sînt mai bune decît unul singur!



- Bunico, pot să mă joc cu ţîţele tale?
- Bine, da' să nu ieşi din curte.



- Mama, am obosit, mai e mult pînă la bunicuţa?
- Taci şi sapă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu