joi, 4 aprilie 2013

Mesaje de dragoste






Poti sa spui “Te Iubesc” intr-o secunda? Daca da, da-mi o secunda din viata ta, iti voi fura un minut, te voi saruta o ora si te voi iubi o viata. Te iubesc!

De ce nu pot sa uit sa te uit, de ce exista acele minute din zi, invariabil, dupa atatea luni, in care te doresc langa mine, in care iti astept vorbele, glasul tau misterios, inconfundabil, ce magie ai revarsat asupra mea si nu mai trece nicicand, ce zei sa invoc sa te aduca inapoi? Nu stiu, nu stiu, nu stiu mi-ar fi destul sa te stiu bine, linistit, fericit chiar si departe, intr-o alta lume in care eu nu am loc.


Tu te simti bine atunci cand esti in preajma mea, deoarece, in prezenta mea, te simti precum un leu. La randul meu, eu ma simt bine cand sunt in preajma ta, deoarece, in prezenta ta, ma simt ca un miel. Din rana ta s-a ivit leacul pentru vindecarea mea, iar din rana mea s-a ivit leacul pentru vindecarea ta. Puterea si blandetea noastra se contopeste-n armonie si echilibru.

Eu te astept in fiecare clipa sa te nasti, sa existi, sa te intalnesc, sa te iubesc, sa te parasesc, sa ma mai pot naste eu inca o data, stiind ca tu astepti sa ma nasc, sa exist, sa te intalnesc


Chiar daca as vorbi in limbi omenesti si ingeresti, si n-as avea dragoste, sunt o arama sunatoare sau un chimval zanganitor. Si chiar daca as avea darul proorociei si as cunoaste toate tainele si toata stiinta, chiar daca as avea toata credinta asa incat sa mut si muntii, si n-as avea dragoste, nu sunt nimic. Si chiar daca mi-as imparti toata averea pentru hrana saracilor, chiar chiar daca mi-as da trupul sa fie ars, si n-as avea dragoste, nu-mi foloseste la nimic. Dragostea este indelung rabdatoare, este plina de bunatate; dragostea nu pizmuieste, nu se lauda, nu se umfla de mandrie, nu se poarta necuviincios, nu cauta folosul sau, nu se manie, nu se gandeste la rau, nu se bucura de nelegiuire, ci se bucura de adevar. Acopera totul, crede totul, nadajduieste totul, sufera totul. Dragostea nu va pieri niciodata. Acum raman aceste trei: credinta, nadejdea si dragostea; dar cea mai mare dintre ele este dragostea!

Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita. Cu zambetul tau ma vei invata sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta. Sarutul tau mi-ar darui dulceata nemaintalnita, ochii tai senini mi-ar arata ca dragostea exista, iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-ar cuceri inima!
As vrea sa-ti spun ca inca te mai astept si inca mai sper. As vrea sa stii ca durerea pe care o simti acum tot cu dragoste se vindeca. Astept sa-ti fauresti alt set de vise asa cum tu ai spus, sa fii din nou increzatoare si sa inveti sa primesti iubire, asa cum ai daruit si nu ti s-a raspuns. Eu voi fi umbra ta si mai astept si inca sper ca va veni si ziua cand ma vei vedea si vei invata sa ma iubesti.

Azi te-am zarit intamplator, iar sufletul mi-a vibrat de emotie si atunci am inteles ca intr-o zi sigur vei fi a mea si pentru asta merita sa lupt dar, nu cu tine, ci alaturi de tine.

Am stat o noapte, sa aud ingerii plangand, asa cum sufletele noastre se cauta in lumea asta atat de mare, asa cum iubirea isi joaca zi de zi un rol imprevizibil astept sa imi simt inima pulsand in palma ta, sufletul tau in pieptul meu si o eternitate de sentimente sa ne apropie.

Iubire pura… te caut mereu… fara minciuni, fara secrete… te caut asa pura cum am auzit ca existi tu cu adevarat… te caut si sper ca te voi gasi… si mai stiu ca nu va fi niciodata prea tarziu… sper… dar vreau sa-ti spun iubire ca totusi sunt o amarata de muritoare… deci nu sta prea mult ascunsa… iesi la iveala pentru a-mi da si mie un pic timpul de a te gusta… si mai vreau sa-ti spun ca sunt sincera, cred ca nu-ti voi mai da drumul sa pleci… Sincer!

Fericirea – stie cineva ce este cu adevarat si unde o putem gasi? Fericirea este in noi si in tot ceea ce ne inconjoara, in lucrurile marunte de zi cu zi, in mine, in tine, in razele soarelui care ne incalzesc sufletul, in valurile marii care ne soptesc iubirea, pe crestele muntilor unde gasim linistea, in picaturile de ploaie care ne dezmiarda, in ciripitul pasarelelor, in iubire, in noi amandoi, trebuie doar sa descuiem aceea usita care o tine inchisa si sa-i dam voie sa puna stapanire pe inima si sufletul nostru. Iar atunci cand vom reusi, sa aruncam cheita nefericirii in cea mai adanca prapastie pentru a nu o mai gasi niciodata nimeni.

Dupa atitea ezplozii interioare traite linga inima ta, am inteles ca iubirea este cea mai exceptionala, intima si frumoasa lume pe care un om si-o poate darui vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu