joi, 4 aprilie 2013

Mesaje de dragoste


O sa te cuceresc intr-atat incat sa nu faci altceva decat sa ma doresti, sa ma visezi, sa simti parfumul pielii mele, gustul buzelor mele. O sa fiu obsesia ta, dorinta ta cea mai mare, nu vei putea trai fara mine. Te vei simti asa cum ma simt eu acum.


Te iubesc cu ochii, te iubesc cu gura, cu buzele, cu mainile si atingerea lor, cu trupul meu si caldura lui, te iubesc cu tot sufletul, pana si ratiunea mea TE IUBESTE…


Cine nu stie sa se uite in ochii persoanei care ii sta in fata, cine nu reuseste sa renunte la cuvinte pentru tacere, cine nu se intreaba daca nu cumva fericirea se ascunde intr-un zambet si o mana intinsa… nu a cunoscut dragostea.


Mi-ar placea si fiu eu persoana care te invata sa iubesti neconditionat, care iti citeste dorinta din priviri. Sa iti ofer acea dragostea care nu te lasa sa respiri, sa te concentrezi, sa dormi, daca cel iubit nu-ti este alaturi.


M-ai intrebat ce imi doresc, ce caut? Caut caldura iubirii, a iubirii pure ce-ti da acea privire “tampa” cand il privesti pe celalalt ca si cum ar fi ultima ta legatura cu realitatea, cand il privesti divinizandu-l, adorandu-l, iubindu-l, acea iubire care-ti face inima sa bata in ritmuri nebune, doar cand te gandesti la glasul celuilalt acea iubire care te invaluie si te-nfioara, nu te lasa sa dormi, nici sa stai treaz, nu te lasa sa stai departe, care face aerul irespirabil fara prezenta celuilalt, acest lucru il caut.


Fericirea sa te imbratiseze in fiecare noapte cand sufletul o cere, dragostea sa-ti incalzeasca inima, blandetea si bunatatea mea sa te insoteasca in fiecare clipa a vietii.


E ziua mea, dragul meu, astept cuvintele tale cum asteapta insetatul picatura de apa proaspata, te caut in amintirile ratacite de-acum, imi doresc bratele tale, visez si sper la toate acele zile si nopti si porti si minuni pe care mi le-ai promis… esti atat de departe… ce-mi doresc de ziua mea? ca iubirea si inima mea sa te apere de tot si sa te faca fericit, fara sa stii de ce si cum si de la cine.

Te astept sa vii de mult, imi este asa de dor tine, se framanta neincetat inima mea. Vreau sa mergem impreuna spre fericirea eterna, sa ma asez in genunchi la picioarele tale, sa-ti sorb cuvintele infailibile, parfumate cu mireasma fericirii vesnice. Daca vrei, pentru Tine, intru intr-un cuptor, prea mult incins, caci stiu ca esti acolo, si ma astepti sa-mi arzi legaturile sa fiu libera, imi dezlegi aripile sa cutreier imaculatul Tau Univers. Atat te rog, caci te iubesc, Domnul meu, cat va bate inima in pieptul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu