duminică, 10 martie 2013

Un cuplu bogat avea o fata

Un cuplu bogat avea o fata. Cei drept cam uratica. Fata face cunostinta cu un baiat. Mama fetei ii surprinde sarutandu-se. Mama il ia la intrebari pe tanar:
-Sper ca o faci cu intentii serioasa?
-Bineneteles ca da, doar nu din placere!!!



Cand și-a vazut nepoțelul pentru prima data, soacra dezamagită îi spune norei:
- Nu seamana deloc cu fiul meu.
Atunci nora și-a ridicat fusta si i-a zis:
- Auzi, mama soacra, asta-i pi**a, nu xerox!!!


Un ardelean merge cu soacra-sa la camp. Ajung acolo si la un moment dat incepe sa ploua si sa fulgere. Primul fulger cade langa ei.
- No.
Mai fulgera o data intre ei.
- No, no.
Fulgera inca o data fix pe soacra-sa.
- No ase!



La poliţie:
- Mi-a dispărut soacra!
- Au trecut 48 de ore?
- Au trecut 48 de zile!
- De ce nu aţi venit mai repede?
- Nu-mi venea să cred ce noroc am!



La poarta, Gheorghe:
- Ioane, unde duci gastele alea doua?
- La soacra-mea! Ieri a spus ca si-ar da si jumatate din viata pentru o
gasca!...


Doi barbati vorbeau. Unul dintre ei ii spune celuilalt:
- Soacra mea e un inger. A ta cum e?!?
- Offf... a mea e inca vie!


- Hai la o bere!
- De cand s-a mutat soacra la mine, nu mai beau!
- De ce?!?
- N-am chef s-o vad in dublu exemplar...


La tribunal, tocmai se audiaza martorii:
- Atunci cand ati vazut ca inculpatul intentioneaza sa-si arunce soacra de la
etaj, de ce n-ati intervenit?!?
- Pentru ca am vazut ca inculpatul se descurca si singur!


Un taran era la munca, dadea cu coasa. Un vecin vine in fuga la el si ii spune:
- Hai repede acasa ca o murit soacra-ta!
La care taranul raspunde calm:
- Mai intai lucrul si dupa aceea distractia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu