joi, 7 martie 2013

Domnu doctor, ma supara inima

-Domnu doctor, ma supara inima, am probleme cu ficatul, rinichii...
-Dar cu dintii, n-ai problele?
-Nu, ca de ei am scapat mai demult!



-Doriti sa va pun o coroana de aur sau de vipla? intreaba dentistul.
-Si care ar fi diferenta?
-Daca va pun una de vipla, n-o sa va mai deschida nimeni mormantul!



-Draga mea,am o surpriza pentru tine: inchide ochii si desechide gura!
-Asta e cusurul tau: nu poti uita nici o clipa ca esti medic stomatolog.



-Spuneti-mi, domnu doctor, e adevarat ca dumneavoastra reusiti sa scoateti dintii si maselele fara dureri?
-Din pacate, nu! Uite, ieri a trebuit sa-i extrag niste colti unui pacient si am tras de ei de mi-am scrantit mana!



-Cand ai avut accesul de febra, ti-au clantanit dintii?
-Nu stiu, d-le doctor, ca dintii erau pe noptiera si eu nu aud prea bine...



O doamna instalata pe scaunul stomatologic ii zice doctorului:
-Mi-e atata de frica, incat, decat sa-mi extrag o masea, mai bine as naste un copil.
-Doamna, hotarati-va repede, sa stiu cum sa potrivesc scaunul.



-Nu va temeti, zice asistenta catre pacient, in timpul extractie am sa va tin de mana.
-Nu s-ar putea sa-l tineti de mana pe stomatolog?



La cabinetul de ginecologie intra o domnisoara.
-D-le doctor, nu mi-am uitat bikinii aici?
-Nu, domnisoara!
-E clar, inseamna ca i-am uitat la dentist!



-Cum, doctore, 200.000 de lei pentru extractia unei masele? Pentru cateva minute de munca?
-Daca doriti, eu pot sa vi-o extrag si intr-o ora.



Un pacient are o teribila durere de masele se prezinta la dentist. Acesta, constatand ca trebuie sa-i extraga maseaua cariata, il intreaba, inainte de a-i face anestezia in gingie.
-Consumati alcool?
-Da, dar nu ajuta!



-Nu e nevoie sa cascati asa de tare gura, doar cat este nevoie sa pot intra cu freza.
-Care freza?
-Asta din mana, cea din cap s-a dus!



-De ce poarta stomatologii barba?
-Ca sa nu aiba complexe fata de ginecologi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu