marți, 12 martie 2013

Mesaje frumoase


Pentru unii oameni fericirea sunt banii, pentru altii distractia, iar pentru altii libertatea. Fericirea mea esti tu! Te iubesc!


Ce este sarutul? In geometrie: sarutul este cea mai mica distanta dintre doua buze! Economie: sarutul este acel lucru pentru care cererea este mereu mai mare decat oferta. Fizica: sarutul este o sursa prin care se produce schimbarea in corpul uman. Informatica: sarutul - doua corpuri unite fara un cablu de date.


Dragostea... Toata viata mea am auzit despre ea, am citit despre ea, am visat la ea, am plans dupa ea. Acum, langa tine, am gasit-o !


Toata lumea ar vrea sa fie ca si Soarele, pentru a-ti lumina viata. Eu as prefera sa fiu ca Luna, pentru a putea sa-ti luminez cele mai intunecate clipe, atunci cand soarele nu iti lumineaza viata.


Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale..si ma duc, e doar un mesaj frumos de la cineva drag pe care sper sa-l transmit inainte sa ma usuc.


Invata sa-ti traiesti copilaria, caci ea se duce asa rapid, de n-ai sa poti sa zici ca a fost frumoasa cand s-a pierdut in infinit.


Daca vezi ca soarele iti rade prin par, daca simti miros de ghiocei, daca auzi ciripit de pasarele, atunci inseamna ca traiesti o noua primavara, cu mult mai frumoasa decat cele precedente!


Daca iubesti frumosul, nu ma iubi. Sunt altele mai frumoase decat mine. Daca iubesti bogatia, nu ma iubi. Sunt altele mai bogate decat mine. Daca iubesti iubirea, iubeste-ma! Caci ca mine nimeni nu o sa te poate iubi vreodata!


Fac din ochii mei o lacrima mare de bucurie, in care sa-ti scalzi visele; fac din nasul meu un tobogan pe care sa te dai cand vrei sa te joci; fac din buzele mele povestirea cea mai frumoasa , cu care sa te sarut dimineata si seara; fac din urechile mele radarul cel mai fin cu care sa-ti aleg melodiile dragostei mele; fac din inima mea o inchisoare in care sa te tin prizonier pe veci, caci imi esti tare drag!


Tu ai facut culorile mai vii, frumusetea mai pura, placerea mai intensa. Te iubesc mai mult decat iubesc viata, frumoasa mea, minunea mea!


Adevarata frumusete vine din suflet si incalzeste lumea cu bunatatea, onestitatea si compasiunea ei. Esti o persoana cu adevarat frumoasa si iti doresc o viata pe masura frumusetii tale!


Esti singurul care imi intelege necuvintele. Te iubesc!


Alergi în mintea mea în fiecare minut ca un mânz, eşti ca o zi de primăvară în care dorm până la prânz.


Am fost arestat pentru port ilegal de frumseţe şi trafic de inteligenţă. Am fost născut la cererea femeilor. Când m-am născut am fost scos la licitaţie şi am câştigat milioane de dolari, iar în momentul de faţă sunt prinţul femeilor!


Am vrut să-ţi cânt o serenadă sub balcon dar sunt afon, aşa că îţi dau un mesaj frumos aşa ca de la om la om.


Ca să mă bucur de tine îmi mai trebuie o viaţă, sunt fericit că sunt cu tine şi îmi zâmbeşti în fiecare dimineaţă.


Copii sunt mesajele vii pe care le trimitem viitorului. Aşa că să scrii frumos, cu multă dragoste şi blândeţe!


Dau mesaje frumoase de când mă ştiu, dar mai frumoasă ca tine e doar al nostru fiu.


Dorul e focul în care ard speranţele mele dureroase iar tu eşti persoana care primeşte de la mine mesaje frumoase.


Dragă cititorule de mesaje frumoase, eu sunt omul care aduce zâmbetul pe buze şi căldură în case.


E mai uşor de scris un mesaj frumos decât o scrisoare, e mai uşor să-ţi zâmbesc decât să te mint că nu te iubesc.

Daca tu razi, rad cu tine...
Daca tu plangi, plang cu tine...
Daca tu te arunci de la etajul 10...
Eu rad de tine..:)):)):))
Ce credeai:ca ma arunc si eu?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu