miercuri, 9 octombrie 2013

Vorbesc doua prietene

Vorbesc doua prietene:
- Auzi fato, am auzit ca ai fost la teatru cu amantul... Ce-a fost acolo?
- A fost tragicomedie!
- Cum asa?
- Ne-am intalnit cu sotul meu acolo... Si el tot cu amanta!


O tânără fermecătoare de duce la doctor pentru un consult periodic. Doctorul îi cere să se dezbrace şi să-şi pună hainele în cuierul alăturat.
- Chiloţii unde să mi-i pun, domnule doctor?
- Pe scăunel, lângă ai mei!


Sotia: Iubitule vrei sa faci sex cu o mulatra simpatica?!?
Sotul: Daaaa!!!
Sotia: Atunci da-mi bani de solar!!!



Logica feminină:
- Nu e online, e cu nenorocita aia!
- E online, vorbește cu nenorocita aia!



O femeie mergea pe stradă şi observă un bătrânel care stătea pe un scaun în faţa casei.
- Mă scuzaţi, nu am putut să nu observ ce fericit arătaţi, care este secretul dv. pentru o viaţă lungă şi fericită?
- Fumez trei pachete de ţigări pe zi, beau şase sticle de whisky pe săptămînă, mănânc numai mâncăruri cu multă grăsime şi nu fac niciodată sport.
- Nemaipomenit, dar câţi ani aveţi?
- 26!!!



Fetele au plecat în excursie într-o zi foarte călduroasă de vară. Au ajuns la un eleşteu înconjurat de tufişuri şi copăcei şi, cum nu se zărea ţipenie de om, fetele s-au dezbrăcat şi s-au aruncat în apă. După ce s-au bălăcit vreo oră şi mai bine, au ieşit din apă şi s-au întins la soare să se usuce. După ce s-au îmbrăcat şi erau gata să plece la drum, aparei un camion militar gol şi opreşte lîngă ele. Un ofiţer scoate capul din cabină şi strigă:
- Atenţie, echipa de camuflaj! Luaţi-vă tufişurile şi copăceii şi urcaţi în camion!



Soția unui roman, a unui francez si a unui neamt stateau de vorba la restaurant:
- Haideti sa ne facem bărbații sa facă ce vrem pentru o zi! Zis si făcut! Vine frantuzoaica:
- I-am zis sotului meu sa spele vasele... in prima zi n-am văzut nimic, a doua zi se plimba el prin bucătărie se uita la vase iar in a treia zi am găsit totul luna!
Vine si nemtoaica:
... - I-am zis sotului meu sa tunda gazonul iar in prima zi la fel nu am văzut nimic, a doua zi s-a uitat pe lângă mașina de tuns e reparat-o, iar a treia zi am găsit totul luna!
Vine si românca:
- Eu l-am rugat sa spele rufele... In prima zi nu am văzut nimic! A doua zi am început sa vad putin cu dreptul!



Doua prietene inghesuite in ultimul vagon de la tramvai, ingramadite de multimea de calatori ajung pana la urma sa stea fata-n fata, fara posibilitate de rasucire. Una din ele ii spune celeilalte:
- Cum e tipul din spatele meu?
- Tanar!
- Asta o simt! Dar cum arata?



Doi smecheri intr-o masina de lux opresc la o trecere de pietoni. Pe trecere o tipa super buuuuuuna. Unul dintre smecheri scoate capul pe geam si striga tipei pe un ton arogant:
-Auzi pisi, da` ce mananci tu de esti asa frumoasa??
Tipa il priveste si ii raspunde senin:
-Bani de la fraieri ca voi!



- Nu mai cantati, duduie? 
- Nu, mi-a intrezis medicul! raspunde femeia.
- Aaaa, uitasem ca e vecin cu dumneavoastra...



Fetelor, am sa-i povestesc lu' barbatu' meu de cate ori l-am inselat in concediu. 
Bruneta: - Ce idioata!
Roscata: - Ce curajoasa!
Blonda: - Ce memorie!



- Tinere domn, am auzit cumva ceasul bătând ora 3 când mi-ai adus fata acasă?
- Ba da! Trebuia să bată 10, dar am ţinut gongul ca să nu vă deranjeze!
- Ah, eu de ce nu m-oi fi gândit la asta când eram de vârsta ta?



Doua sotii de politisti stateau de vorba. Una zice:
-Draga, sotul meu are post langa o florarie. Niciodata nu mi-a adus vreo floare.
-Si ce? Al meu are langa conservator. O conserva n-am vazut pana acum.



Doua sotii de politisti stateau de vorba. Una zice:
-Draga, sotul meu are post langa o florarie. Niciodata nu mi-a adus vreo floare.
-Si ce? Al meu are langa conservator. O conserva n-am vazut pana acum.




-Domisoara, dumneata lucrezi?
-Nu lucrez...
-Vrei sa te angajezi?
-Nu vreau!
-Atunci din ce traiesti?
-Din contre?



O doamna vine la psiholog. Acesta ii spune:
-Saptamana viitoare vom lucra cu inconstientul!
-Nu cred ca sotul meu vrea sa vina!



Vine o femeie la cabinetul medical cu nasul umflat ceva de speriat. Doctorul o intreaba:
-Ce ai patit?
-O albina, raspunde femeia.
-S-a pus pe nasul dvs?
-Da.
-V-a intepat?
-N-a avut timp, ca sotul meu a si lovit-o cu lopata.



-Ce ai patit, draga, de ce plangi?
-Cristi al meu mi-a trimis un trandafir!
-Super, si de ce plangi?
-Mi-a spus ca atunci cand se va usca se va intoarce la mine!
-Ce romantic!... Si? Nu vad ce motiv ai avea sa plangi?
-Pai, trandafirul e din plastic!!!...



Un preot vede o prostituata in strada si ii zice:
-Stii ca ai luat-o pe un drum gresit?
-Stiu! Nu trece nimeni pe aici.



Doua prietene discuta:
-Iubesc barbatii la fel de mult ca si cafeaua...
-Inteleg: negri, tari si fierbinti!
-Nu, de patru, cinci ori pe zi!



La teatru, unde se joaca o piesa politista, o spectatoare sare din scaun, strigand:
-Unde e ucigasul?
O voce din spate ii da replica:
-In spatele dumitale dacanu te asezi imediat!



La politie:
-Spuneti ca hotul v-a furat cerceii, bratara de aur si lantisorul de la gat?
-Da, domnule politist!
-Si de ce nu a-ti stigat dupa ajutor?
-Sa-mi vada si dintii de aur?



Intre prietene, inaintea nuntii uneia dintre ele:
-... asa ca i-am spus lui Mitica toate aventurile pe care le-am avut!
-... ce cinstita!...
-... ce curajoasa!...
-...ce memorie!...



Intre prietene:
-Dr tu Mimi, cati soti ai avut?
-Ai mei sau asa... in general?



-Mioaro sa stii ca Ionica te inseala!
-Fireste. Stiu cu cine, stiu unde, stiu si cand, dar nu-mi dau seama cu ce...



-Fata mea e ca o privighetoare! Canta de dimineata pana seara!
-A mea, e ca o brza, apare cu un bebelus in fiecare primavara!



Intre doua vecine:
-Dintre toti pe care i-am cunoscut, un singur barbat a reusit sa ma faca sa sufar...
-Cine?
-Dentistul!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu