joi, 1 august 2013

Un pieton intreaba un sofer de taxi

Un pieton intreaba un sofer de taxi:
- Puteti sa imi spuneti, va rog, cum ajung cel mai repede la cimitir?
- Intindeti-va pe jos si va rezolv!




Doi nemti intr-un showroom din Romania admirau Dacia Duster…
- Ia uite, ce garda la sol, tractiune 4×4, e solida!
- Da, si uite ce roti mari si late are!
- Ba, ai dracu’ romani, astia ar face orice numai sa nu-si repare drumurile!



- Sofer, actele la control!
-Pofiti domnule!
-Ok, totul e in regula. Nu mirosi a bautura, nu ai celular in masina, farurile si franele functioneaza, centura de siguranta o ai pusa, cauciucurile nu sunt probleme, dar tot te amendez ca imi pari un pic cam obosit...



Unul vine cu maşină la service şi zice:
- Ceva nu e în regulă cu motorul maşinii?
Mecanicul întreabă:
- Şi ce anume?
- Păi când merg cu viteze mai mari de 180 km/h se aud ciocănituri în interiorul motorului.
- Ah... ăsta este îngerul tău păzitor...



Mare concurs mare: Care este cea mai bine izolata masina. Vine cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia intreaba:
-Ati facut testul cu pisica?
-Nu, cum testul cu pisica?
-Bagam o pisica inauntru...
Dupa doua zile pisica moare, nu mai avea aer-masina era ermetica.
Vine ultimul model de BMW, comisia intreaba:
-Ati facut test cu pisica?
-Nu, ce test cu pisica?
-Bagam o pisica inauntru...
Dupa o zi moare pisica fara aer. E intr-adevar cea mai ermetica masina. Vin si cei de la Logan. Comisia intreaba:
-Ati facut testul cu pisica?
-Da!
-Si cum l-ati facut?
-Pai am bagat pisica inauntru si, pe unde scotea capul, chituiam...



Mecanicul auto:
-Din pacate, nu am putut repara franele, asa ca ti-am modificat claxonul, sa se auda mai tare...



-Dv. v-ati accidentat? il intreaba agentul de circulatie pe automobilistul care, iesit din masina, priveste buimac la omul intins pe trecerea de pietoni.
-Nu l-am accidentat, fereasca sfantul, nici nu l-am atins!
Voia sa treaca, i-am cedat trecerea, si el, de uimire, a lesinat!



-Cum mergeam eu cu 130 la ora, la un moment dat, soseaua a cotit brusc, parasind masina...



Un om conducea masina pe un drum pustiu. Dupa o curba, vede o creatura mica si verde, agitandu-se pe marginea soselei. Curios, opreste.
-Buna ziua! Eu sunt extraterestru exilat de pe Marte si m-am ratacit pe aici. Ma poti ajuta cu niste apa?
Milos din fire, omul ii dadu apa. Dupa un timp, vede iarasi pe mrginea drumului o chestie mica si rosie, facand cu mana. Opreste.
-Buna ziua, eu sunt un extraterestru exilat de pe Saturn. Nu te supara, si putea sa-mi dai ceva de mancae? Gasi prin masina un sandwich si i-l dadu. La nici un km departare, o alta creatura, albastra, se agita pe marginea drumului. Opreste si-l intreaba:
-Tu, un extraterestu mic si albastru, ce mai vrei?
-Actele la control!



-Deci cum a fost la examen? Ai luat permisul de conducere?
-Nu stiu.
-Cum nu stii?! Ce-a zis examinatorul?
-Pai n-a apucat sa zica mare lucru, pentru ca l-a luat Salvarea.



-Ai luat numarul masinii care te-a stropit?
-Nu, dar as recunoaste oricand rasul conducatorului.



La radio Erevanse da un anuntcatre toti cei sofii care circula pe strada 167:" Atentie, o masina de culoare rosie circula pe contra-sens!" In timpul acesta, o batranica ce circula intr-o masina de culoare rosie pe strada 167, ascultand la radio, spune: "Ce spune asta ca e doar o masina? Sunt sute!"



-Nu stii ca intotdeauna trebuie sa acorzi jumatate din sosea unei conducatoare auto?
-Chiar asta si fac- dupa ce imi dau seama care jumatate a soselei o doreste.



Autobuzul este acea masina care merge de doua ori mai repede cand alergi decat ea atunci cand te afli in interiorul ei.



Un barbat la volanul unei masini. Noaptea, el foarte obosit dupa multe ore de condus. La un moment dat, trage pe dreapta pentru necesarul pui de somn. Nici n-apuca s-atipeasca, ca-l trezeste unul:
-Nu va suparati, aveti un ceas?
Asta nervos, raspunde: E 4 jumate!
Se baga iar la somn.
Dupa ceva timp, altul ii bate in geam:
-Nu va suparati, aveti un ceas?
Asta, si mai nervos:
-5 fara 10! Dupa care scrie o foaie mare: " NU STIU CAT E CEASUL" si o lopeste pe geam.
Un al treile se opreste si ii bate in geam.
-tu ce mai vrei ma? intreaba soferul enervat la culme.
-E 5 si 10.



- Un sofer de tir opreste langa o tipa si o intreaba: Amatoare de sex oral?
- Amatoare e ma-ta! Eu sunt profesionista!



Lângă o prostituată opreşte un jeep.
- Ce faci pentru 100 euro?
- Absolut totul!
- Ok, urcă, mă vei ajuta să- mi asfaltez curtea şi să spargi o maşină de lemne!



Sotia mea la volan este ca o Zeita... Eu ma rog si pietonii se inchina...



nstructorul auto catre tanara sa eleva:
- Pentru inceput nu-i rau. Dar, pentru viitor te rog sa ai in vedere, schimbatorul de viteze se afla un pic mai la stanga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu