vineri, 19 aprilie 2013

De ce rad moldovenii cand fulgera?

I: De ce rad moldovenii cand fulgera? 
R: Ei cred ca le face cineva poza.



Îmi este cu neputinţă să vă căsătoresc, explică ofiţerul stării civile, moldoveanului. Mireasa nu are decât 17 ani şi ai nevoie de consimţământul tatălui!
- Păi cine credeţi că e individul care stă lângă uşă cu puşca în mână?!



Anunt la metroul moldovenesc: 
"Pahzea cah sah lichiesc usili. Urmiazah stazia Primavierii, ku podisca pi partea driaptah"



I: Cum isi fac molodovenii vant?
R: Tin evantaiul si dau din cap!



I: Cum se cheama pe moldovieneste filmul "Lovitura fulgeratoare"?
R: Palitura cransina.



I: Ce e ala un piron?
R: Moldoveanul: Locul de unde te urci in tren.



I: Ce copil iese din combinatia unui oltean cu o moldoveanca?
R: Praz bobinat!


I: Ce primesti la un restaurant moldovenesc daca ceri creier pane? 
R: Mimorie di porc prajita!



Stefan cel Mare dupa o lupta: Ba, care a baut aseara, inainte de batalie, un pas in fata! Tremura toti si numai vreo 3 ies in fata... Bine, voi la sapat transee, restul, hai sa ne dregem...!



Imi este cu neputinta sa va casatoresc, explica ofiterul starii civile, moldoveanului. Mireasa nu are decat 17 ani si ai nevoie de consimtamantul tatalui!
Pai cine credeti ca e individul care sta langa usa cu pusca in mana!? raspunde "ginerica".



Ion si Culai erau in vorbe cu doua bune prietene, Maria si Tanta. 
- Tanto, fa, ce blugi frumosi ai?! 
- Imi place sa umblu in blugi, ma, Culai! 
- Daa...! Atunci umbla si in ai mei, te rog frumos!



Ion si Gheorghe si-au cumparat cate un cal. Ion ii zice lu' Gheorghe: 
- Ba Gheorghe eu ii tai la calu' meu o ureche sa-i putem deosebi.. 
Zis si facut. In toiul noptii Gheorghe se gandeste "Ba da tare fain tre' sa fie un cal fara o ureche", si taie si el o ureche calului sau. 
A doua zi, suparat de ce-a facut Gheorghe, Ion taie si cealalta ureche a calului. Peste noapte Gheorghe se gandeste "Ba, da fain tre sa fie un cal fara urechi" si taie si cealalta ureche. 
Dimineata, Ion zice catre Gheorghe: 
- Ba vad ca dupa urechi nu-i mai putem deosebi si zic asa, calu' meu ii negru s-al tau ii alb..!



Vine un strain la o biblioteca din Chisinau si zice :
Am nevoie de cartea "Oameni destepti ai Moldovei"
La care bibliotecara zice :
- Ma scuzati dar sf-urile e la al doilea etaj.


I: De unde are Stefan cel Mare cizmele??  
R: De la genunchi in jos.


Un roman la Chisinau se apropie de un localnic
- Nu va suparati caut magazinul "Lumea copiilor"!!.
Moldovanul:
- Nu ma supar cautati mai departe.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu