miercuri, 13 martie 2013

Sa presupunem ca locuiesti la etajul cinci

Sa presupunem ca locuiesti la etajul cinci si ca intre fiecare doua etaje sunt 15 trepte. Cate trepte va trebui sa urci ca sa ajungi la apartamentul tau?
-Pe toate domnule profesor, pe toate.



Toti elevii scriu cu asiduitate la lucrarea " Ce as face daca as fi patron." Unul singur sta cu mainile pe piept si mediteaza.
-Marinescule, tu nu scrii?
-Nu, d-le profesor, astept sa-mi vina secretara.



-Ti-am citit lucrarea de control. Este foarte buna, dar este identica cu cea a colegului tau de banca, Popescu. Ce concluzie sa trag de aici? intreaba profesorul?
-Ca si a lui e foarte buna.



-Cred ca notele pe care mi le-ai adus cer o bataie zdravana.
-Nu te sfatuiesc sa o faci taticule, profesorul nostru de matematica e campion la karate.



-Grozav as vrea sa zbor pe Luna in timpul tezelor!
-De ce?
-Acolo orice materie este de sase ori mai usoara!



Examen la Politehnica. Profesorul intreaba:
-Intrebare de nota 10. Cum ma numesc?
Toti tac.
-Intrebare de nota 8. La ce obiect aveti examen azi?
Toti tac.
-Intrebare de nota 5. Ce culoare are manualul de la examen?
Din ultimele randuri se aude o voce:
-Bai, asta vrea sa ne pice pe toti...!



Profesoara: Care este opusul rasului?
Bula: Amorul, doamna...
P: Bula, cum poti sa spui asa ceva?
B: Pai rasul este: ha ha ha si amorul este ah ah ah.



La un profesor, om de stiinta renumit, vin niste oaspeti in vizita. Cand intra in camera, observa ca, deasupra patului, acesta are o potcoava.
-Cum se poate asa ceva?! Doar nu sunteti superstitios?
-Nicidecum, dar mi-a zis cineva ca-i ajuta si pe cei care nu cred in superstitii.



Trei studenti dau examen, unul foarte inteligent, unul destept si unul prost.
Intra primul cel inteligent. Cand iese ceilalti doi il intreaba:
-Ei, cu a fost?
-Super. Ca de la profesor la profesor.
Intra al doilea, cel destept.
Cand iese este intrebat ce a facut.
-Bine. Ca de la profesor la student.
Intra si studentul prost. Cand iese, ceilalti doi il intreaba curiosi cum a fost.
-Ca de la preot la preot: Cand ma intreba eu imi faceam cruce, cand raspundeam el isi facea cruce.



Pe holul scolii un elev plangea.
Trece directoarea pe acolo si il intreaba:
-De ce plangi?
-Pentru ca Ionut mi-a rasturnat placinta.
-Era cu intentie? intreaba directoarea.
-Nu, era cu branza!



Un student care nu prea stie, la examen.
Profesorul:
-Macar stii ce-i aia examen?
-Da, este atunci cand doi oamneni inteligenti vorbesc intre ei.
-Dar daca unul dintre ei este idiot?
-Celalalt nu primeste bursa.



La scoala, profa intreaba:
-Cine a zis ca Pamantul se invarte?
-Galileo Galilei.
-Cand?
-Cand iesea de la carciuma...



La ora de romana. Profesoara ii spune unui elev:
-Conjuga-mi si mie verbul "a merge"
Elevul incepe:
-Eu merg... Tu mergi... El merge...
-Mai repede, ca ne prinde pauza!
-Eu fug! Tu fugi! El fuge!



Profesorul de psihologie explica:
-Cel mai bun mod de a salva o femeie de la depresie este sa faci dragoste cu ea.
Un student intreaba:
-D-le profesor, si cum poti aduce o femeie la depresie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu