vineri, 15 martie 2013

Pescarii intre ei

Pescarii intre ei:
-Cum musca astazi?
-Mai ales pe la gat si glezna.



Bert: Iti spun ca atata era de lung. In viata mea nu am vazut un asemenea peste!!!
Rick: Te cred...



Pescarul prinde un crap urias si apune multumit:
-Te voi duce acasa, la o cina copioasa.
-Pestele ii raspunde:
-Mutumescu, am mancat deja, nu s-ar putea sa mergem la cinematograf?



John a avut ghinion toata dimineata si nu a prins niciun peste. In drum spre casa, trece prin hala de peste.
-Stai mai incolo si arunca-mi trei pastravi din cei mai mari pe care ii ai, ii striga el negustorului.
-Sa vii arunc? intreaba omul. Pentru ce, domnule?
-Ca sa-i pot spune sotiei ca i-am prins. N-oi fi facand eu mare isprava ca pescar, dar mincinos nu sunt.



 Sotioara: Am observat ca atunci cand le povestesti oamenilor despre pestele pe care l-ai prins duminica, greutatea lui variaza de la o persoana la alta.
Sotiorul: Da, fiecaruia ii spun cat stiu cat e in stare sa creada.



Pescarul amator ii spunea plin de entuziasm vecinului povestea pescareasca:
-Ieri am prins cea mai mare prada din viata mea, zicea el, umflat in pene. Si l-am cantarit: avea aproape 8 livre.
Baietelul pescarului, care ascultase povestea cu interes interveni:
-Da, si tata a fost asa de bun... l-a dat pisicutei sa-l manance.



Fiul cu tatal la pescuit:
-Fiule, da-mi te rog paine pentru nada.
-Am mancat-o.
-Atunci da-mi mamaliga.
-Nu mai e... Am mancat-o.
-Buna treaba, hai mananca si ramele si sa mergem acasa.



Un pescar dadea la undita intr-un loc unde pescuitul era interzis. Un paznic se apropie de el si-i zice:
-Trebuie sa platiti amenda, aici pescuitul e interzis!
-Eu, nu pescuiesc, ii fac doar baie ramei asteia! zice pescarul ridicand batul din apa.
-Amenda tot trebuie sa platesti. Rama nu are slip pe ea si asta nu e plaja de nudisti...



Un pescar amator incearca patru feluri de momeala fara niciun succes. N-a muscat niciun peste. Scarbit la culme, isi stranse undita si tot calabalacul si arunca vreo cateva monezi in apa.
-Na! striga el. Duceti-va si cumparati-va ce va place!



Presedintele tocmai vorbea: Am filat, am intins, a muscat, am inceput sa-l trag, l-am adus la mal, am luat minciogul si l-am scos afara. Era... era ( vizibil jenat de catuse, arata cu mainile departate, facute caus)... avea un ochi, uite atata de mare!



Un pescar îşi strîngea sculele de pescuit supărat că nu prinsese nimic. Cînd să plece, îl opreşte un pitic:
- Ştii cine-s eu?
- Nu.
- Eu sînt piticul bălţilor.
- Şi ce-i cu asta?
- Păi eu îţi îndeplinesc trei dorinţe dacă îmi îndeplineşti şi tu una!
- OK. S-a făcut.
Şi pescarul cere să devină foarte bogat, să aiba o casă foarte luxoasă şi o soţie care sa arate superb. Piticul bălţilor îi promite că îi va îndeplini dorinţa, dar îi cere să-l lase să-l reguleze. Pescarul refuză la început, dar se gîndeşte ce ar pierde şi acceptă. După ce-şi fac
treburile, la plecare piticul întreabă:
- Tu cîţi ani ai?
- 35. De ce?
- Păi la vîrsta asta mai crezi în piticul bălţilor?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu