miercuri, 20 martie 2013

Intr-o croitorie de dama

Intr-o croitorie de dama: "Fustele se ridica zilnic intre orele 10:00 si 14:00".
In diverse localuri si pravalii: "Consumati cu incredere supa de pasare vegetariana".
Avem frisca batuta toata ziua.
Servim cu frisca clientela bine batute.
Nu servim minori sub 18 ani.
Nu servim in stare de ebrietate.
Avem ciorapi de femei lungi.
Lenjeria de corp nu se schimba!
Confectionam costume de dama la proba a doua.
Croim rochii pentru dame de lux!
Confectionam posete si genti si cu pielea clientului.



La un concurs de animale, in cadrul unei sarbatori agricole, s-a afisat programul:
-ora 10:00 - prezentarea invitatilor
-ora 12:00 - prezentarea animalelor
-ora 14:00 - masa comuna



Iancu Jianu si calul sau se relaxeaza la umbra unui stejar. La un moment dat se vede ceva pe dealul vecin: venea potera. Zice Jianu:
-Frate, ne miscam?
Calul:
-Mai, stai frate, doar stii ce start am.
Trec 10 minute. Potera coboara dealul in viteza. Jianu zice:
-Calulu, mergem?
-Stai, ma, ca doar nu dau turcii.
Mai trec 10 minute. Potera se vedea la 100 metri. Jianu zice:
-Bai, plecam au ba?
-Calm, frate, cand ajung la 10 metri, sari pe mine, imi dai pinteni si am sters-o.
Potera la 10 metri. Jianu sare pe cal, ii da pinteni, dar calul cade la pamant ca fulgerat. Potera ii baga la zdup, colegii de celula. Jianu:
-Pai bine, mai, cal nenorocit, ai zis ca ma faci scapat!
Calul:
-Da, bai, dar si tu, dai chiar la operatie?



Stefan cel Mare, in urma unei ambuscade, e urmarit de turci. Goneste peste un camp, turcii dupa el. Goneste printr-o padure turcii dupa el. Gaseste o fantana si se ascunde in ea. Se apropie si capetenia turcilor si vine langa fantana.
-Unde-o fi Stefan cel Mare?, se intreaba el.
Din fantana, Stefan imita ecoul.
-Unde-o fi Stefan cel Mare...
Turcul zice:
-O fi in padure?
Stefan:
-O fi in padure...
Turcul se apleaca si spre fantana:
-O fi in fantana?
Stefan:
-O fi in padure?



Stefan cel Mare, fugarit de turci. Dandu-si seama ca micuta sa ostire nu poate infrunta armata otomana, domnul Moldovei ordona ostenilor sa se urce in copaci. Dupa vreun ceas de asteptare, catarat intr-un falnic stejar, un razes mai pirpiriu il intreaba disperat pe domnitor: "Maria-ta, putem cobora?". Domnul raspunde: "Rezistati, ostenii mei, caci Moldova va va fi recunoscatoare!". Dupa inca vreo doua-trei ceasuri, acelasi razes, asudat, mai indrazneste o intrebare, cu glas sugrumat: "Maria-ta, putem cobora?".
"Rezistati, ostenii mei, raspunde Stefan. Razesul nu mai rezista si cuteaza cu inca o intrebare: "Maria-ta, dar macar caii putem sa-i dam jos?".



Doi stau de vorba:
-Auzi, ma, ce e ala sah?
-Ba, sahu' e piesele alea care le bagam noi in punga cand jucam table.



Doi indivizi dormeau pe o banca in parc. Se apropie politistul comunitar:
-Ce faceti aici?
-Pai, u nu am casa nu am servici, asa ca dorm aici!
-Si tu?
-La el in gazda!



Mos Vasile, taran de vaza in satul lui, s-a dus la pescuit. Si a prins pestisorul de aur:
-Da-mi drumul, mosule, si-ti voi indeplini trei dorinte! zise pestisorul.
Si, uite-asa, s-a intors mos Vasilede la pescuit cu tei vaci!



Pe vremea lui Ceausescu, un tip intra intr-un magazin si intreaba:
-Aveti carne?
-Nu, ii raspunde vanzatorul, aici nu avem lactate, dincolo e magazinul unde nu este carne!



Prunariu era pe punctul sa plece in misiuea pe Luna. Inainte de a pleca, lasa un bilet mamei sale in care scrie: "Am plecat pe Luna. Ma intorc peste 3 zile."
Cand se intoarce, mama lui din nou nu era acasa, in schimb ii lasase un bilet:
"Am plecat la coada la oua. Nu stiu cand ma intorc."



Dupa discutia cu Prunariu - primul roman trimis in Cosmos-, cam nedumerit, Ceausescu o ia deoparte de Leana.
-Asculta, Lenuto, Prunariu zicea ca a avut unele probleme din cauza legii gravitatiei. Nu tii tu minte cand am dat eu legea asta?
-Ce ma-ntrebi pe mine, Nicule, eu sunt cu stiinta, tu stii cu legile!



Intrebare: De ce romanii au dansuri saltarete, cu piciorul in sus?
Raspuns: Fiindca atunci cand romanii au aparut in spatiul carpato-danubiano-pontic, scoarta terestra nu se racise inca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu