duminică, 17 martie 2013

Clientul intreaba chelnerul

Clientul intreaba chelnerul:
-Cu ce ma puteti servi?
-Ciorba de fasole flambata supa de perisoare flambata, gratar flambat, inghetata flambata...
-Dar de ce toate flambate?
-Arde bucataria.


Un tip care mananca la un restaurant cheama chelnerul:
-Gusta supa, te rog.
Chelnerul confuz intreaba:
-Este supa prea calda?
-Gusta supa!
-Este supa prea rece?
-Gusta supa!
-A intrat o musca in supa?
-Gusta supa!
Chelnerul, obosit de ghicit, cedeaza.
-Bine, bine, gust supa. Unde-i lingura?
-Aha!



Cum se cheama un alergator pentru un canibal?
Raspuns: Fast-food.



-Toate ciupercile pot fi mancate?
-Da, dar unele numai o singura data.



Un roman, aflat in China, fara sa stie o boaba chinezeste, se duce intr-un restaurant. Dandu-si el seama ca acolo se servesc tot felul de mancaruri care mai de care mai exotice, cand l-a vazut pe ospatar venind cu farfuria la el, l-a intrebat: "Ham, Ham?" Iar ospatarul dand din cap in semn ca nu, ii zice: "Miau, miau!"



Un pitic statea in fata tejghelei unui bar si striga:
-Vreau si eu un suc! Vreau si eu un suc! Dar nu reusea sa vada peste tejghea.
Tot sarind el asa degeaba, odata se enerveaza la culme si se duce in spatele barului. Acolo era un alt pitic care sarea:
-De mere sau de pere? De mere sau de pere?



Clientul: Am doar 10 lei la mine. Ce-mi recomandati?
Ospatarul: Un alt restaurant.



Intr-un restaurant intra un barbat, se asaza la o masa, cheama ospatarul si comanda o sticla de vin si doua pahare. Ospatarul aduce comanda si-l observa pe tip cum tiarna vinul in ambele pahare, bea dintr-un pahar, ciocneste paharele unul de celalalt, apoi bea si din al doilea pahar. Scena se repeta cateva zile la rand.
Curios, ospatarul nu rezista si-l intreaba:
-Domnule, de ce beti din doua pahare?
-Unul unul dintre pahare este al meu, celalalt al prietenului meu, marinar, care este o mare sugativa. Acum e pe mare. Eu beau si pentru el.
Intr-o zi intra din nou acel barbat in local comanda vinul si doar un singur pahar. Ospatarul presupuse ca e o problema cu prietenul respectivului. Il intreaba un tip:
-Domnule, a patit ceva prietenul dvs?
-Prietenul meu nu a patit nimic, eu am patit: m-am lasat de baut.



-Chelner! Ce face musca asta in supa mea?
-Imi face impresia ca inoata bras.



-Chelner! E o musca moarta in supa.
-Da, mor din cauza fierbintelii.



-Sa va pun si niste ciupercute?
-Nu, multumesc, mie-mi place sa le culeg singur.
-Cum doriti, as putea sa vi le risipesc pe podea...



In restaurant, dupa o lunga asteptare:
-Nu ca suparati, chelnerul care mi-a luat comanda mai lucreaza la dvs?



La un restaurant, un chelner citeste unui medic meniul zilei:
-Am picioare afumate, ficat in sange, rinichi murati..
La care medicul il intrerupe nervos:
-Am venit aici ca sa mananc, nu sa ascult necazurile dumitale!



Clientul: Nu valoreaza cine stie ce vinul vostru!
Chelnerul: Eh, domnul o sa vada la socoteala!



Chelner, da-mi o portie da salau! Dar sa fie la fel ca cel de saptamana trecuta.
-Domnul va fi multumit, caci ne-a mai ramas o bucata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu